čtvrtek 24. srpna 2017

Knihovníček 1 Moje čtecí rutina #sknihouspolecne


Osobně jsem ve školním roce většinou velmi zaneprázdněn a v týdnu zvládnu přečíst maximálně pár stránek. Moje hlavní čtecí období probíhá převážně v pátek a o prázdninách kdy mám mnohem více času.

Nejlepší místo na čtení je pro mě klasický stůl s židlí, protože při čtení na posteli mě většinou začne bolet ruka, o kterou se opírám.

Na rozdíl od většiny čtenářů ke čtení potřebuji nějakou zvukovou kulisu, která mi umožní se uvolnit. Velmi často k tomuto účelu využívám seriál Přátelé, který už znám zpaměti. Osobně mi hluk při čtení vůbec nevadí a naopak jsem rád, když se kolem mě něco děje.


Velmi často ke čtení používám čtečku knih, protože se mi lehce vleze do batohu a nemusím s sebou tahat několik kilogramů navíc. 

Žádné komentáře:

Okomentovat