čtvrtek 26. července 2018

Recenze: Geraldova hra (Stephen King)- Uvězněná s vlastními myšlenkami

Obsah: Gerald s Jessie si vyjedou na opuštěnou chatu, aby si tam ozvláštnili svůj sexuální život. Gerald umírá ve chvíli, kdy se Jessie ocitá sama připoutaná k posteli daleko od civilizace. Boj o svobodu může začít... 

Celá kniha pro mě byla velice zajímavou zkušeností. Nikdy jsem nečetl příběh, který se točí jen kolem jedné postavy, jejích pocitů a vzpomínek na minulost.
Stephen King mi umožnil se s postavou plně ztotožnit a prožívat s ní příběh od začátku do konce.

Při čtení jsem byl dokonce v napětí kvůli takové věci jako je sklenička s vodou a to se mi ještě u žádné knihy nikdy nestalo. 

Kniha je po celou dobu psychologicky propracovaná, což u knížek velmi oceňuji. Autor trpělivě a pečlivě popisuje všechny emoce a myšlenky, které se Jessie honí hlavou. Tím ovšem nechci říct, že by byl příběh odsunutý na druhou kolej. Autor si jen dával načas a nechal čtenáře s Jessie prožít všechny pocity a prožitky.

Stephena Kinga znám jako autora mystických příběhů, ale tento příběh by se podle mého s trochou náhody mohl stát i ve skutečnosti a myslím si, že to jen povzbudilo jeho atraktivnost.

Shrnutí: Geraldovu hru bych doporučil těm, kterým nevadí delší psychologické pasáže a rádi přemýšlí nad tím, jak se asi hrdinka musí cítit.

Za poskytnutí eknihy moc děkuji eshopům Palmknihy a Ereading.


Žádné komentáře:

Okomentovat