čtvrtek 23. srpna 2018

Recenze: Bez milosti (Lisa Jackson)- Co se děje na internátní škole?


 Obsah: Juliina sestra Shayla dělá jeden průšvih za druhým a nakonec se dostane až před soud. Ten rozhodne, že se bude Shayla vzdělávat v internátní škole pro problémovou mládež. S rozhodnutím celá rodina souhlasí, ale Julie se nemůžu zbavit dojmu, že se školou není něco v pořádku. Její obavy ještě více podpoří zjištění, že ze školy v minulosti záhadně zmizela jedna studentka…

První věcí, kterou bych na knize vyzdvihl je opravdu čtivý příběh. I přesto, že většinou nemám rád, když se v knize často opakuje jedna věc víckrát, což v tomto případě byla informace, že se školou není něco v pořádku, tak tentokrát to na mě opravdu fungovalo a vyvolalo to ve mně napětí, díky kterému jsem se od knihy prakticky nemohl odtrhnout.   

Při čtení jsem měl dost velký problém s erotickými pasážemi, kterých bylo v knize opravdu hodně. Chvílemi mi připadalo, že se autorka trochu utrhla ze řetězu a odsunula hlavní zápletku na druhou kolej.

Musím se také zmínit o českém překladu, se kterým jsem měl menší problém. V dialozích bylo ponecháno anglické slovo OK jako vyjádření souhlasu a při čtení mi to do celého textu moc nesedělo. Myslím si, že by se to dalo nahradit českým slovem dobře, které by se do překladu hodilo mnohem víc.   

Nakonec bych rád napsal svůj názor na celý konec knihy. Byl to ten typ zakončení, který obrátí celý příběh vzhůru nohama a považuji ho za jeden z nejpřekvapivějších konců, které jsem v poslední době četl.

Shrnutí: Knihu Bez milosti bych doporučil čtenářům, kteří hledají spíše oddychovou knihu se zajímavým příběhem a jsou ochotní přimhouřit oči nad některými chybami.

Za poskytnutí eknihy moc děkuji eshopům Palmknihy a Ereading







Žádné komentáře:

Okomentovat